وضعیت آب و هوایی دبی



- 

معمولا آب و هوای حاشیه جنوبی خلیج فارس برعکس ایران، در طول سال بارندگی ندارد و سواحل آن آرام و برونه موج های بلند است که دبی هم از این قاعده مستثنی نیست. دبی از آبان (November) تا فروردین (April) آب و هوای گرم و دلپذیری را دارد ولی با فرارسیدن ماه خرداد (May) تا مهر (October) آب و هوای دبی گرم می شود ولی رطوبت هوا در طول سال کاملا یکسان است . معمولا آفر تور دبی در این ماه از سال شروع می شود که گردشگران بسیاری به دبی جذب می کند.

چه زمانی به دبی سفر کنیم؟

بهترین زمان به دبی در فصل تابستان می باشد. دبی در فصل تابستان به دلیل گرما هتل ها ، مراکز خرید و رستوران های دبی خدماتشان را به گردشگران با تخفیف ارائه می دهند و هم چنین قیمت و هزینه تور دبی در این فصل تقریبا نصف می شود. تور تابستانی دبی هم یکی از بهترین تور های تابستانی در جهان بشمار می رود.

برترین مراکز خرید دبی

یکی از جذاب ترین قسمت های سفر خرید کردن است مخصوصا برای خانم ها، مراکز خرید دبی در جهان بسیار معروف است و به طور قطع می توان گفت تمامی برند های معروف و نام آشنای جهان در پاساژ های و مرکز خرید دبی نمایندگی فعال دارند و اجناس خود را با قیمت های جهانی به فروش می رسانند. مراکز خرید دبی یکی از مدرن ترین، زیباترین و با شکوه ترین مراکز خرید در دنیا است که در نوع خود بی نظیر است از مراکز خرید دبی می توان به دبی مال (Dubai Mall)، مرکز خرید ابن بطوطه (Ibn Battuta Mall)، مرکز خرید امارات (Mall of the Emirates)، دیره سیتی سنتر(City Centre Deira)، دبی مارینا مال (Dubai Marina Mall)، مرکز خرید میردف (Mirdif Dubai)و دبی فستیوال سیتی (Dubai Festival City) اشاره کرد.

چرا باید از دریم لند بازدید کنیم؟

پارک آبی دریم لند خلوت است و می توانید ساعات بسیار خوبی را در این پارک آبی داشته باشید. همچنین گزینه بسیار خوبی برای آب تنی خواهد بود و می توانید هیجان را در این پارک تجربه نمایید. در کنار تمامی این موارد، دریم لند گزینه ای مناسب برای کسانی می باشد که به امنیت وسایل بازی اهمیت می دهند و نمی خواهند ریسک کنند! زمانی که وارد این پارک می شوید، تمامی امکانات در اختیار شما خواهد بود و شما می توانید با هزینه ای مناسب از این امکانات استفاده نمایید. در صورتی که صرع و یا بیماری قلبی یا آسم دارید، بهتر است که از برخی وسایل بسیار پر هیجان در این پارک آبی صرف نظر کنید. ولی با این احوال باز هم بازدید از این پارک آبی برای شما مناسب خواهد بود. لازم به ذکر است که این مرکز آبی برای کودکان نیز امکانات مجزایی تدارک دیده است که برای بازی کردن آنها می تواند مناسب باشد. پیشنهاد می شود اگر کودک بیشتر از 4 سال دارید به همراه خود به این پارک آبی ببرید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | 19:7 | نویسنده : Pouria_Tours_Pars |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • 
  • 
  • 
  •