- 

نحوه ی درست کردن مافین سیب و آناناس

  • نحوه ی درست کردن مافین سیب و آناناس

    اگر میخواهید مافین سیب و آناناس درست کنید به دستور زیر عمل کنید.مافین نوعی کیک خوشمزه است که سریع آماده می شود و برای عصرانه بسیار مناسب است. مافین در طعم های مختلف درست می شود. در این مطلب مافین سیب و آناناس را به شما آموزش داده ایم.

    نحوه ی درست کردن مافین سیب و آناناس

    مواد لازم:

        سیب پوست‌گرفته و خردكرده ۴۰۰ گرم
        آرد ۳۰۰ گرم
        بیكینگ پودر ۲ قاشق چایخوری
        دارچین ۲ قاشق چایخوری
        نمك یك‌چهارم قاشق چایخوری
        شكر قهوه‌ای ۱۲۵ گرم
        شیر ۳۵۰ میلی‌لیتر
        تخم‌مرغ ۲ عدد
        وانیلین یك‌چهارم قاشق چایخوری
        كره‌آبكرده و سردشده ۱۵۰ گرم
        گردوبرشته و خردكرده ۶۰ گرم
        آناناس خردكرده ۱۰۰ گرم

    نحوه ی درست کردن مافین سیب و آناناس

    طرز تهیه:

    فر(تاون) را با دمای ۱۸۰ درجه‌ سانتیگراد گرم كنید و قالب ۱۲ تائی مافین را با كپسول‌های كاغذی بپوشانید. آن‌گاه سیب را با قدری آب بپزید و بگذارید خنك شود.سپس آرد، بیكینگ پودر، دارچین و نمك را با هم مخلوط و الك كنید، شكر را بیفزائید و در مركز آن،حفره‌ای ایجاد نمائید.

    حالا شیر، تخم‌مرغ‌ها و وانیلین را با مفتول سیمی بزنید و كره را اضافه كنید. اكنون مایه‌ فراهم‌كرده را درون حفره‌ مواد خشك بریزید و با قاشق فلزی مخلوط سازید. بعد گردو، آناناس و سیب را بیفزائید و فقط در حد مخلوط‌‌شدن هم بزنید.اینك مایه را درون كپسول‌ها بریزید

    و به مدت تقریبی ۲۰-۲۵ دقیقه در فر بپزید. همین كه مافین‌ها خنك شدند، رویشان را با كرم گاناش و دراژه‌های بادامی تزئین كنید و برای پذیرائی، در دیس زیبائی بچینید.سپس ۳۰ گرم كره به كرم اضافه نمائید و آن را از روی حرارت بردارید. حالا بگذارید كرم كاملاً خنك شود. اكنون آماده‌ مصرف است.

    منبع :



تاريخ : یک شنبه 28 شهريور 1395 | 23:9 | نویسنده : Pouria_Tours_Pars |

سرخابی‌ها تحت پیگرد یک پیمانکار - پارس کلوپ

  • سرخابی‌ها تحت پیگرد یک پیمانکار - پارس کلوپ

    پارس کلوپ :

    قراردادی که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با اسپانسر خود که یک اپراتور تلفن همراه است، بندهایی دارد که همه را متعجب می‌کند.

    به گزارش مشرق، مدیران سازمان لیگ و مسئولان فدراسیون فوتبال مدتی است در پی شفاف‌سازی در مورد قراردادهای اسپانسرینگ دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هستند. این دو باشگاه، از اواسط فصل قبل با یک سامانه هواداری اپراتور تلفن همراه عقد قرارداد کردند و این‌طور به نظر می‌رسید که به لحاظ مالی شرایط استقلال و پرسپولیس رو به بهبود باشد، اما نکته اصلی اینجاست که این باشگاه‌ها، در قبال دریافت پول، چه امتیازاتی به طرف‌ِ قرارداد خود داده‌اند.

    طی یکی دو ماه گذشته، خبرهای زیادی در خصوص شرایط جدید بر روابط صداوسیما و فدراسیون فوتبال به گوش رسید. به عنوان مثال اینکه صداوسیما قرار است به جای حق‌پخش بازی‌ها، اجازه تبلیغ به یک سامانه هواداری مشترک برای همه باشگاه‌ها در زمان برگزاری لیگ و حین تبلیغات دیگر را بدهد تا پول عاید از مشارکت اهالی فوتبال در این سامانه، به حساب سازمان لیگ واریز شود. آن وقت سازمان لیگ طبق ضوابط از پیش‌ تعیین‌شده، پول را به حساب باشگاه‌ها برمی‌گرداند.

    استقلال و پرسپولیس اما خود را از این مشارکت جدا می‌دانند و اعتقاد دارند آنها به صورت جداگانه صاحب یک سامانه هواداری مجزا هستند و نیازی به ایجاد سامانه جدیدی ندارند. پیگیری‌های علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در نهایت کار را به جایی کشاند که سازمان لیگ عقب‌نشینی کرد و سامانه سرخابی‌ها را پذیرفت.

    با این حال مسئولان سازمان لیگ به بررسی قراردادها پرداختند و مشخص شد در 21 مورد از قرارداد پرسپولیس با این سامانه هواداری، این باشگاه در صورت عدم تعهد به مواد عجیب قرارداد، مجبور به پذیرش شکایت طرف‌دیگر می‌شود. مواردی که در قرارداد باشگاه استقلال کمتر بوده و برخی مواد عجیب از قرارداد حذف شده است.

    درصد جریمه‌ها نیز در این قرارداد از 5 درصد شروع می‌شود تا 70 درصد که اگر جریمه‌ها را جمع کنید، به هزار درصد می‌رسد! موضوع وقتی عجیب‌تر می‌شود که بدانید طرف‌دوم قرارداد در صورت هرگونه تخلف یا عدم تعهد باشگاه‌ها می‌تواند استقلال و پرسپولیس را تحت پیگرد قانونی خود قرار بدهد و در موردشان صدور رأی کند.

    در واقع در صورت ایجاد شکاف بین اسپانسر و باشگاه‌ها، پیمانکار قرارداد که نفر دوم قرارداد است، نیازی به شکایت به مراجع قانونی و کانال‌های حقوقی کشور ندارد و رأساً توانایی صدور رأی را خواهد داشت.

    باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس که طبق اعلام سازمان خصوصی‌سازی (پس از ناکامی یا نخواستن در واگذاری به بخش خصوصی) دولتی تلقی شده‌اند، باید طبق قوانین جاری شرکت‌های دولتی مورد حمایت قرار بگیرند، اما قراردادی که منعقد شده، ادعای گرانقیمت بودن برند دو باشگاه را زیر سؤال می‌برد.

    مطالب ویژه و مشابه



تاريخ : یک شنبه 28 شهريور 1395 | 22:27 | نویسنده : Pouria_Tours_Pars |

دانلود آهنگ جدید علیرضا مهرکام بنام عشق زمینی



تاريخ : یک شنبه 28 شهريور 1395 | 21:33 | نویسنده : Pouria_Tours_Pars |

تست مقاومت آیفون 7 ؛ دردانه اپل زیر شکنجهپریا و میترا

  • تست مقاومت آیفون 7 ؛ دردانه اپل زیر شکنجهپریا و میترا

    سایت تفریحی و سرگرمی : پریا و میترا

    آیا داستان مربوط به خم شدن گوشی های آیفون 6 پلاس اپل را به یاد می‌آورید؟ زمانی که موجی از انتقاد و تمسخر به سوی اپل روانه شد. (هر چند حالا به دلیل مشکلات مربوط به انفجار گلکسی نوت 7، قضیه کاملا برعکس شده است). از طرفی در سری آیفون 6 اس شرکت اپل از آلومینیوم مقاومتری استفاده کرد تا دیگر این مشکل تکرار نشود. اما حالا سوال اینجاست که آیفون 7 اپل تا چه حد در برابر فشار و یا خط و خش مقاومت می‌کند؟ در این مطلب، آیفون 7 در شرایط سخت قرار گرفته و به روش های مختلف شکنجه می شود؛ پس با ما و تست مقاومت آیفون 7 اپل همراه باشید.

    یکی از کاربران با نام مستعار JerryRigEverything در صفحه یوتیوب خود میزان مقاومت آیفون 7 در برابر آسیب هاب فیزیکی را به طور کامل بررسی کرده است. در این تست از نسخه مشکی مات آیفون 7 استفاده شده است. طی تست مقاومت آیفون 7 این گوشی را در برابر سوزانده شدن نمایشگر، میزان مقاومت بدنه و لنز دوربین در برابر خط و خش، خم شدن بدنه دستگاه و همچنین حسگر جدید تشخیص اثر انگشت و دیگر موارد این چنینی آزمایش خواهیم کرد. به منظور سهولت در نمایش همه ویدئوها، آنها را به تصاویر متحرک GIF تبدیل کردیم. بنابراین لطفا به جهت لود شدن و بارگیری کامل تصاویر صبور باشید؛

    تست سوزاندن نمایشگر

    تست مقاومت آیفون 7 اپل (6)

    همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، پس از قرارگیری نمایشگر آیفون 7 در برابر شعله آتش، 10 ثانیه طول می‌کشد (البته فیلم تند شده است) تا پیکسل های صفحه نمایش دوباره به حالت اولیه باز گشته و به صورت طبیعی به نمایش فضای رابط کاربری گوشی بپردازند. در مقایسه با دیگر گوشی ها، این زمان آن قدر طولانی نبود و کاملا طبیعی به نظر می‌رسد.

    تست خم شدن آیفون 7

    تست مقاومت آیفون 7 اپل (4)

    همان طور که در تصویر بالا قابل مشاهده است، با اعمال فشار، آیفون 7 همانند آیفون 6 البته به میزانی بسیار ناچیز خم می‌شود اما این موضوع باعث نخواهد شد که ساختار گوشی همانند آنچه که در گوشی آیفون 6 پلاس شاهد بودیم. از بین برود. البته پیشنهاد می‌کنیم در مورد آیفون 7، این تست را اعمال نکنید، زیرا ممکن است بعدها مقاومت گوشی در برابر نفوذ آب و مایعات کاهش یابد.

    نگران خش افتادن نمایشگر به وسیله سکه یا کلید نباشید

    تست مقاومت آیفون 7 اپل (7)

    در مقیاس Mohs، نمایشگر آیفون 7 اپل توانست تا مرحله ششم به خوبی در برابر خط و خش مقاومت کند. این به آن معنا خواهد بود که صفحه نمایش این گوشی در هنگام قرار گرفتن در کنار سکه یا کلید مقاومت خوبی را از خود نشان خواهد داد.

    قاب مات گوشی خش ها را می‌پوشاند

    تست مقاومت آیفون 7 اپل (1)

    همان طور که مشاهده می‌کنید، زمانی که با یک کلید بر روی قاب مات پشتی آیفون 7 فشار می‌آوریم، خطوطی بر روی آن آشکار می‌شود. هر چند با کمی نوازش آن قسمت، دیگر شاهد این نما نخواهیم بود. البته لازم به ذکر است که در صورت انجام این عملیات با یک تیغ یا وسیله ای سخت تر، ممکن است آزمایش نتیجه دیگری در بر داشته باشد.

    ثبات بلندگوی مکالمه

    تست مقاومت آیفون 7 اپل (5)

    اگر به باد داشته باشید، آیفون 4 اس اپل زمانی که با یک وسیله نوک تیز بر روی توری بلندگوی مکالماتی آن حرکت می‌کردیم، تکان خورده و به اطراف جا به جا می‌شد. اما همان طور که در تصویر فوق می‌بینید، این مشکل در آیفون 7 مشاهده نمی‌شود.

    مقاومت شیشه محافظ لنز دوربین راضی کننده نبود

    تست مقاومت آیفون 7 اپل (2)

    شرکت اپل قبلا ادعا کرده بود که پوشش لنز دوربین این گوشی از جنس یاقوت ساخته شده و از این رو می‌تواند به خوبی در برابر خراش های سطحی مقاومت نموده و در آزمایش Mohs امتیاز بسیار بالای 9 را کسب کند. اما در تست مقاومت آیفون 7 به طور عملی شاهد این موضوع نبودیم. در واقع میزان مقاومت محافظ لنز دوربین اصلی این گوشی برابر با شش بود.

    کلید هوم جدید اپل

    تست مقاومت آیفون 7 اپل (3)

    کلید هوم جدید اپل در تست مقاومت آیفون 7 امتیاز و عملکردی مشابه با محافظ یاقوتی لنز دوربین اصلی را از خود نشان داد. در واقع این کلید در برابر خراشیده شدن توسط تیغ تیز مقاومت می کند اما در تست Mohs نمی‌تواند از مرحله ششم عبور کند.

    ویدئو مربوط به تست مقاومت آیفون 7 اپل را می‌توانید به صورت یک جا در بخش زیر تماشا کنید:

    نتیجه گیری نهایی

    گوشی هوشمند آیفون 7 اپل در برابر آسیب های فیزیکی خفیف به خوبی از خود مقاومت نشان می‌دهد. این به آن معنا خواهد بود که به منظور نگه داری آن در کنار وسایلی همچون سکه یا کلید و دیگر کارهای روزانه نمی‌بایست نگرانی خاصی را به خود راه دهید. هر چند این گوشی در برابر حمله وحشیانه با تیغ تیز، ممکن است تسلیم شده و جراحت بردارد.



تاريخ : یک شنبه 28 شهريور 1395 | 15:14 | نویسنده : Pouria_Tours_Pars |

جهانگیری: سردار سلیمانی شاخص و افتخار انقلابی‌های دنیاست - پارس کلوپ

  • جهانگیری: سردار سلیمانی شاخص و افتخار انقلابی‌های دنیاست - پارس کلوپ

    پارس کلوپ :

    معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه مردم ایران در ناامن‌ترین منطقه جهان با امنیت کامل زندگی می‌کنند گفت: سردار سلیمانی عزیز امروز برای تمام ملت ایران و انقلابیهای دنیا به عنوان یک شاخص و افتخار به حساب می‌آید.

    به گزارش مشرق،
    اسحاق جهانگیری امروز در گردهمایی سراسری فرماندهی مهندسی جنگ جهاد در
    مرکز همایشهای بین‌المللی صدا و سیما اظهار کرد: نفش جهاد سازندگی در عمران
    و پیشرفت مسائل کشور بر کسی پوشیده نیست و در حوزه‌های مختلف کشور نقش
    مهمی ایفا کرده است.

    وی افزود: یکی از مهمترین حرکتهای انقلابی موثر
    امام (ره)‌ ایجاد جهاد سازندگی بود به طوریکه ایشان در این باره
    می‌فرمایند “جهاد سازندگی در هر روستا و منطقه‌ای که رفت انقلاب را در دل
    مردم کاشت.”

    معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: یکی از برگه‌های زرین دفاع مقدس حضور جهاد سازندگی در صحنه‌های مهندسی رزمی جنگ بود.

    جهانگیری تصریح کرد: حال اینکه ما چقدر توانسته‌ایم این نقش را خوب به نسل
    امروز منتقل کنیم و آن را به نسلهای آینده برسانیم جای تردید وجود دارد و
    در این ارتباط باید تمرکز شود.

    وی گفت: امام به نقش جهاد سازندگی در جنگ اشاره کرده و فرمودند که نقش آنها از نیروهای دیگر دفاع مقدس کمتر نبوده است.

    معاون اول رئیس جمهور افزود: پلهایی که از زمان دفاع مقدس ساخته شد تا به
    امروز جزو صحنه‌های کم‌نظیر جنگ در دنیا به حساب می‌آید و امام (ره)‌ برای
    جهادگران عنوان سنگرسازان بی‌سنگر را تعبیر کرده‌اند.

    جهانگیری گفت:
    مدیریت جهادی در مقطع خودش به واژه مهم و تعیین‌کننده‌ای رسید که رهبر
    معظم انقلاب نیز در سالهای اخیر سالی را در ارتباط با این موضوع انتخاب
    کرده‌اند.

    وی اظهار کرد: مدیریت جهادی، مدیریتی سالم، ایثارگر، سختکوش و سریع‌العمل است و ما را به باور “ما می‌توانیم” می‌رساند.

    * در شرایط فعلی کشور به مدیریت جهادی نیاز داریم

    معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه “ما می‌توانیم” یک شعار نیست بلکه یک
    باور برای کشور به حساب می‌آید گفت: در شرایط فعلی کشور ما به مدیریت جهادی
    نیاز داریم چون کشور با چالشهای جدی روبرو است هر چند ممکن است نحوه اعمال
    آن با گذشته متفاوت باشد اما ماهیت آن باید یکی باشد.

    جهانگیری
    گفت: در سالهای اخیر به بهانه هسته‌ای کشور با مسائلی روبرو شد. کشورهای
    دشمن انقلاب اسلامی ایران به این جمع‌بندی رسیدند که ملتی که در ابتدای
    پیروزی انقلاب در جنگی ناخواسته با قدرتهای ظالم منطقه روبرو شد و بعد از 8
    سال سرافراز از جنگ بیرون آمد با این ملت دیگر نمی‌شود وارد عملیات نظامی
    شد.

    وی افزود: در حال حاضر کشور ایران در نا امن‌ترین نقطه دنیا
    زندگی می‌کند و تکفیریها در حال خونریزی در کشورهای اسلامی هستند اما مردم
    ایران در امن‌ترین نقطه منطقه زندگی می‌کنند.

    معاون اول رئیس جمهور
    تصریح کرد: تکفیریها به دنبال آن هستند که از اسلام رحمانی چهره‌ای خشن
    نشان دهند و با راه‌اندازی گروه‌های تکفیری خود امنیت ایران را به مخاطره
    بیندازند اما امروز ایران به لطف نیروهای نظامی و اطلاعاتی خود امن‌ترین
    کشور منطقه است.

    * سردار سلیمانی شاخص و افتخار انقلابیهای دنیاست

    جهانگیری گفت: سردار سلیمانی عزیز امروز برای تمام ملت ایران و انقلابیهای
    دنیا به عنوان یک شاخص به حساب می‌آید و دنیا به چنین فردی افتخار می‌کند.

    معاون اول رئیس جمهور گفت:  دشمن در زمان تحریمها حجم گسترده‌ای از فشار را بر کشور ایران اعمال کرد.

    مطالب ویژه و مشابه



تاريخ : یک شنبه 28 شهريور 1395 | 14:29 | نویسنده : Pouria_Tours_Pars |

گوگل پیکسل و پیکسل XL تاییدیه GCF را دریافت کردند

  • گوگل پیکسل و پیکسل XL تاییدیه GCF را دریافت کردند

    به گزارش رها نیوز:

    قبل از معرفی و رونمایی هر اسمارت‌فون، بخصوص اسمارت‌فون‌های مهم و پرچمداران برندهای مختلف، چندین بار اطلاعات آن‌ها از منابع مختلف به بیرون درز می‌کند. حتی اگر نتوان با دیده اطمینان به این اطلاعات نگریست، حداقل می‌توان مطمئن شد که محصول در راه بازار است. امروز نیز دو اسمارت‌فون جدید گوگل، Pixel و Pixel XL در GCF مشاهده شده‌اند.

    در مجموع، چهار مدل مشاهده شده که دو مدل (جهانی و ایالات متحده) مرتبط با پیکسل و دو مدل مرتبط با پیکسل XL هستند. گوشی‌های پیکسل با شماره مدل G-2PW2100 و G-2PW2200 و گوشی‌های پیکسل XL با شماره مدل G-2PW4100 و G-2PW4200 مشخص می‌شوند. از آنجایی که قبلا این شماره مدل‌ها در وب‌سایت اداره ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) با گوشی‌های پیکسل و پیکسل XL نسبت داده شده‌اند، پس با اطمینان می‌گفت که در این مورد نیز با این دو گوشی مواجه هستیم. اگر تا به‌حال شکی وجود داشت که اچ‌تی‌سی سازنده گوشی‌های پیکسل خواهد بود، این شک کاملا مرتفع شده است، چون در وبسایت GCF این موضوع به صراحت ذکر گردیده.

    گرچه در وبسایت FCC ز باندهای اینترنتی که این دو گوشی پشتیبانی می‌کنند، خبری نیست، اما GCF اطلاعات جامعی در اختیار ما قرار می‌دهد. Pixel و Pixel XL از ۳G ،۲G و ۴G LTE پشتیانی می‌کند.


    باید بخوانید:  پردازنده‌های آینده کوالکام از پروژه تانگو گوگل پشتیبانی می‌کنند

    ایمان روستا

    فیزیک خوندم و بعد از اون ژئوفیزیک. از نوجوانی با یادگیری DOS وارد دنیای کامپیوتر و آی‌تی شدم تا الان که به عنوان نویسنده در خدمت شما هستم.



تاريخ : شنبه 27 شهريور 1395 | 18:48 | نویسنده : Pouria_Tours_Pars |

پیام جالب جناب‌خان برای سیامند رحمان + عکس

  • پیام جالب جناب‌خان برای سیامند رحمان + عکس
    1474110180_jnabkhan_interesting_message_for_siamand_rahman.jpg

    سلامت و پزشکی

    سیامند رحمان موفق شد با مهار وزنه 310 کیلوگرمی طلای پارالمپیک 2016 ریو را برگردن بیاویزد.

    پس از قدرت نمایی سیامند رحمان وزنه بردار ایرانی حاضر در ریو که توانست رکورد جهان و المپیک را با مهار وزنه 310 کیلوگرمی جابه‌جا کند، جناب خان شخصیت عروسکی حاضر در خندوانه برای این وزنه بردار پیامی را منتشر کرد. در صفحه جناب خان نوشته است: «یعنی دیونم کردی سیامند، وزنه ها رو بافتی بهم.»

    عکس پیام جناب‌خان برای سیامند رحمانعکس پیام جناب‌خان برای سیامند رحمان

    گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
    seemorgh.com/sport
    منبع:khabaronline.ir



تاريخ : شنبه 27 شهريور 1395 | 18:29 | نویسنده : Pouria_Tours_Pars |

ارتباط رژیم صهیونیستی با یک ماهواره جاسوسی‌اش قطع شد

  • ارتباط رژیم صهیونیستی با یک ماهواره جاسوسی‌اش قطع شد

    یک پایگاه صهیونیستی از قطع ارتباط این رژیم با ماهواره جاسوسی‌ «افق ۱۱» خبر داد.

    به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: پایگاه اسرائیلی والاه از قطع ارتباط با یک ماهواره جاسوسی این رژیم خبر داد. 

    پایگاه والاه اعلام کرد ادامه قطع تماس با ماهواره جاسوسی افق ۱۱ که از سه روز پیش آغاز شد، نگرانی هایی را در اسرائیل برانگیخته است. 

    این پایگاه افزود: از دست دادن ماهواره جاسوسی افق ۱۱ پیامدهای ژئواستراتژیک زیادی برای اسرائیل به همراه خواهد داشت.

    انتهای پیام/



تاريخ : شنبه 27 شهريور 1395 | 18:9 | نویسنده : Pouria_Tours_Pars |

«دورهمی» تا سوم مهر هرشب پخش می‌شود/ افسانه بایگان مهمان امشب مدیری



تاريخ : شنبه 27 شهريور 1395 | 17:52 | نویسنده : Pouria_Tours_Pars |

چگونه چند اکانت مختلف در اینستاگرام را مدیریت کنیم؟ +آموزش

  • چگونه چند اکانت مختلف در اینستاگرام را مدیریت کنیم؟ +آموزش

    آیا می دانستید در اپلیکیشن اینستاگرام کاربران می توانند چند اکانت مختلف داشته باشند؟

    به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ؛  اینستاگرام به عنوان یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای اشتراک گذاری عکس و ویدئوهای کوتاه است که پلتفرم عظیمی برای کسب و کارهای کوچک به منظور ترویج و تبلیغ محصولات آنها به شمار می رود. در این میان، برای افرادی که از اینستاگرام برای مقاصد حرفه ای استفاده می کنند، داشتن اکانت اینستاگرام جداگانه بسیار ضروری است و مطمئنا داشتن چند اکانت مختلف، نیازمند مدیریت خوب و حرفه ای است.

    اوایل امسال شرکت اینستاگرام با اضافه کردن یک ویژگی جدید به اپلیکیشن اندروید و IOS خود، برای کاربرانش امکان داشتن 5 اکانت جداگانه را فراهم کرد. اگر شما نیز دوست دارید که بر روی گوشی خود همزمان چند اکانت اینستاگرام را مدیریت کنید، این مراحل را انجام دهید.

    * در بالای صفحه پروفایل اینستاگرام خود، بر روی گزینه Setting کلیک کنید.( بر روی سه نقطه عمودی در بالا و سمت راست اپلیکیشن)

    * صفحه باز شده را Scroll  کنید ( به پایین بکشید) تا گزینه Add account را در پایین صفحه پیدا کنید و بر روی آن کلیک کنید.

    * سپس در صفحه جدید  username و پسورد اکانت مورد نظر خود را وارد کنید  و بر روی log in کلیک کنید.

    حالا هر وقت در اینستاگرام خود log in  کنید، آیکون پروفایل شما در قسمت پایین صفحه در سمت راست با عکس پروفایل اینستاگرام شما تغییر خواهد کرد. این وضعیت اکانت فعلی شما را نشان می دهد که قبلا log in کرده اید. برای باز کردن اکانت دیگر خود، فقط کافی به پروفایل خود بروید و در بالا سمت چپ ضربه بزنید تا لیست اکانت های خود را ببینید. حالا می توانید با یک کلیک، به اکانت دلخواه خود وارد شوید.

    برای دیدن نوتیفیکیشن های هر اکانت نیز کافی است به صفحه پروفایل مورد نظر خود بروید و username مربوط به آن اکانت را انتخاب نمایید.

    اگر به هر دلیلی قصد حذف هر یک از اکانت های خود را داشتید ابتدا باید به صفحه پروفایل اکانت خود وارد شده و به قسمت setting  بروید و در پایین صفحه بر روی گزینه log out کلیک کنید. از همین روش می توانید برای حذف سایر اکانت های خود استفاده کنید.

    گزارش: حسین فلاحی

    انتهای پیام/



تاريخ : شنبه 27 شهريور 1395 | 17:36 | نویسنده : Pouria_Tours_Pars |

روزنامه‌هایی که «لااله» را تیتر زدند و «الاالله» را حذف کردند!غروی

  • روزنامه‌هایی که «لااله» را تیتر زدند و «الاالله» را حذف کردند!غروی

    چند روزنامه شبه‌اصلاح‌طلب با تقطیع بیانات رهبر معظم انقلاب، تیترهای خود درباره سخنان معظم‌له را به نحوی زدند که متضمن تحریف است.

    به گزارش مشرق، چند روزنامه شبه‌اصلاح‌طلب با تقطیع بیانات رهبر معظم انقلاب، تیترهای خود درباره سخنان معظم‌له را به نحوی زدند که متضمن تحریف است.

    تیتر روزنامه‌های مورد اشاره از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار هیئت دولت به این شرح است:

    – شهروند: طرفدار فشار و اختناق در عرصه فرهنگ نیستم.
    – آرمان: طرفدار جزم‌اندیشی و اختناق در عرصه فرهنگ نیستم.
    – اعتماد: طرفدار فشار و اختناق در عرصه فرهنگ نیستم.
    – وقایع اتفاقیه: طرفدار جزم‌اندیشی و اختناق در عرصه فرهنگ نیستم.
    – فرهیختگان: طرفدار جزم‌اندیشی و اختناق در عرصه فرهنگ نیستم.
    – اطلاعات: طرفدار جزم‌اندیشی، فشار و اختناق در عرصه فرهنگ نیستم.
    – آفتاب یزد: طرفدار جزم‌اندیشی، فشار و اختناق در عرصه فرهنگ نیستم.

    این
    روزنامه‌ها در واقع مقدمه سخنان رهبری در حوزه فرهنگ را تیتر کرده نتیجه و
    ادامه این استدلال را در تیتر سانسور نموده‌اند حال آن که آن مقدمه برای
    گفتن مطلبی مهم بوده است. به عبارت دیگر این روزنامه‌ها از عبارت واحد
    «لااله الاالله» فقط «لااله… خدایی نیست» را تیتر کرده‌اند!!

    اصل بیانات رهبر معظم انقلاب در این بخش ناظر به مذمت لاابالیگری فرهنگی و دادن مجال فعالیت و نفوذ به دشمن است.

    «بنده
    طرفدار جزم‌اندیشی، فشار و اختناق در عرصه فرهنگ نیستم بلکه به آزاداندیشی
    اعتقاد راسخ دارم اما آزاداندیشی به معنای ولنگاری و اجازه دادن به دشمن
    برای لطمه زدن نیست… آیا نباید مسئولان فرهنگی، آن کسی را که عمرش را در
    خدمت به دین و انقلاب اسلامی گذرانده به فردی که در تمام عمر خود قدمی در
    راه دین و انقلاب برنداشته و حتی گاهی ضربه نیز زده است، ترجیح بدهند؟»

    از
    سوی دیگر بیانات رهبر معظم انقلاب، اشارات مهمی درباره لزوم مشغول نشدن
    دولت به سرگرمی‌های سیاسی و انتخاباتی، اولویت بخشیدن به اقتصاد به عنوان
    مسئله اول کشور، لزوم پاسخگویی به سؤالات به‌حق مردم درباره حقوق‌های
    نامشروع نجومی و عبور نکردن از آن، عبرت‌آموزی از بد‌حسابی آمریکا در
    برجام، و اقدام و عمل در گشودن گره‌های اقتصادی به عنوان بهترین تبلیغ برای
    دولت داشت. اما روزنامه‌های یاد شده ترجیح داده‌اند همان عبارت تقطیع شده
    را تیتر کنند!



تاريخ : شنبه 27 شهريور 1395 | 16:45 | نویسنده : Pouria_Tours_Pars |

علائم داشتن عمری کوتاه

  • علائم داشتن عمری کوتاه

    cemetry

    در کل انسان همیشه به دنبال جاودانگی بوده و دوست دارد عمری طولانی داشته باشد؛ ولی همه ما دیر یا زود خواهیم مُرد. همه ما با تاریخ انقضا به دنیا می‌آییم و کاری هم نمی‌توانیم برای این موضوع بکنیم ؛ اما میتوانیم با انتخاب کردن سبک زندگی صحیح تا حدودی باعث افزایش طول عمر خود شویم. ولی چگونه باید بفهمیم که ما کم عمر میکنیم یا زیاد؟ در واقع نشانه ها و علائمی وجود دارد که به ما از سلامت و طول عمرمان خبر میدهند. در ادامه چند نشانه از طول عمر کوتاه را به شما خواهیم گفت؛ با ما همراه باشید.

    ۱.اندام شما
    اگر می‌خواهید که تا سنین ۶۰ و ۷۰ سالگی یا بیشتر از آن به خوبی و سالم زندگی کنید، باید وضعیت جسمی خود را جدی بگیرید. این به معنای آن است که باید شاخص حجم بدن‌تان در طیف مناسبی باشد – یعنی اضافه‌وزن نداشته باشید. همه می‌دانیم که چاقی می‌تواند به طرق مختلف به بدن‌تان آسیب وارد کند.
    ۲.ناخن‌های پیچ‌دار
    ناخن‌های دست ما می‌توانند چیزهای زیادی را درباره وضعیت سلامت به ما نشان دهند. اگر ناخن‌هایتان لکه‌دار بوده، لبه‌های آن حالت غیرعادی داشته و یا رنگ و رو رفته باشد احتمالا دچار مشکلات حادی شده‌اید. اگر هر نوع مورد عجیبی درباره ناخن‌هایتان دیدید حتما به پزشک مراجعه کنید.
    ۳.ضعیف شدن حس بویایی
    حس بویایی ما به دلایل مختلف اهمیت فراوانی دارد و وقتی سن‌مان بالا می‌رود، به مرور این حس کمرنگ می‌شود. در واقع همه ما افراد مسن و سالخورده را دیده‌ایم که در دیدن و یا شنیدن دچار مشکلاتی شده‌اند و به طور مشابه ما هم ممکن است حس بویایی خود را از دست بدهیم. خبر بد این است که تحقیقات نشان می‌دهد کم شدن حس بویایی یعنی نزدیک شدن به زمان مرگ.
    ۴.بوی بد دهان
    به مانند ناخن‌های زشت، بوی بد دهان هم می‌تواند نشانه این باشد که مشکلاتی در ارتباط با سلامتی دارید. البته شاید فقط بوی ناشی از خوردن سیر یا پیاز باشد، اما بوی مزمن بد دهان به نوعی می‌تواند گویای سرطان و یا سایر عفونت‌هایی باشد که می‌تواند به مرگ بیانجامد.
    منبع: الو دکتر

    لینک مطلب



تاريخ : شنبه 27 شهريور 1395 | 16:12 | نویسنده : Pouria_Tours_Pars |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • 
  • 
  • 
  •